Velkommen.....

.....Jul 2012

torsdag 29. november 2012

Rengjøringen

blir det litt så som så med i år......

Jeg må nesten se hvor langt disse gutta rekker å bære inn møbler og esker, rett og slett. Nå til helga MÅ vi nesten gjøre noe med stesønnen sitt rom, siden vi også får julegjester som trenger sengeplass. Hans garderobeplass er foreløpig sengene på nabosoverommet må vite.

Dette avstedkommer en del andre ting som må gjøres først, som f eks:

- jeg må rydde opp mine klær der klesskapet skal stå
- jeg må rydde ut av en sjenk som skal flyttes ut av rommet
- vegg-til-vegg teppet må bort
- klesskap skal monteres
- senga flyttes inn til veggen og varmovn flyttes

Da kan jeg plassere mine klær og stesønnen kan rydde inn sine ting.

Da kan jeg imidlertid kanskje skape julestemning på soverommet samtidig.....hmmmmm......

Fram med lista som gjelder for soverom (gudskjelov at det finnes hjelpemidler)..... men altså, det får være grenser for hvor nøye man skal være........

Bilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar